Blaah!

Ush och fy för snor! Idag har jag spenderat större delen av dagen hos käre kusin i skogen. Jag är förkyld och hängig och efter massa fika höll jag på att somna i bilen påväg hem. Men det gick bra. :)

Fick förresten en fin födelsedagspresent av Lena, en såndär lökhackaresnurrgrej så man slipper gråta när man hackar sin lök :) När jag får iordning kamera och sådära så tänkte jag ta bilder på mina nya favoritsaker och den kommer få vara med då!

Nu har jag skjutsat Johan till hans jobbfest och sitter här själv och halvsover till Sex and the city-filmen.

Imorgon får vi besök från bruket. Blir väl något slags kalas då.. Får seeeee :)

Komenterar
Postat av: Lena

va roligt att lökhackersnurregrejen blev en favvo!!

De här måste vi göra om snart, mysigt med kusinfika juuuuu.....puss o kram=)

2009-06-08 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0