Muffins, sjukling, skvallertidning

Mjaha jaha. Vi skulle åka ner till Edsbruk imorgon och gå på kalas, men jag undrar om det blir så nu.

Johan kom hem från jobbet mitt på dagen och mådde dåligt. Jag hade ju lovat att baka söta muffins, men känns inte så kul att åka ner med dom och dra med sig massa äckelbaciller från Johan heller.

Jag mår också lite illa, men när det kommer till maginfluensa så är jag den mest hypokondriska i världen. Så man vet aldrig. Men spyr jag nu så blir jag jääävligt förbannad på Johan. Det säger jag bara.

Var på Hemköp förut och köpte lite grejer till sjuklingen; godis, apelsiner, salta pinnar, glass, nyponsoppa, cola och Hänt bild.

Ligger efter i planeringen på rapportskrivningen också, tänkte mig ha 4 sidor klara idag, men har bara knappt 3. :(

Komenterar
Postat av: jenny

hehehe tyckte först det stod hembränt :)

krya på er

2009-11-19 @ 14:30:08
URL: http://jennylundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0