Men uuuursäkta mig fröknarna som läser :p

Jag har faktiskt inte haft tid med sånthär trams. Jag har kört bilen överallt hela tiden :p

Jag har vart hos kusin Lena i åtvi såklart, så när vi ändå var där fortsatte vi till bruket ;) Är ju nästgårds va. Sen dan efter det åkte jag helt sjääälv till kusin Micke i surping. Jäääklarns va fort det gick haha. Det verkar inte bli så bra dethär. Men det var inte förräns dagen efter det som jag åkte in i en stolpe. Den lilla där man parkerar bara. Blev lite rädd haha, men det var faktiskt Johans fel för han satt å bråkade i bilen. Man får INTE bråka i bilen! Så har vi hittat värsta spökvägen som är jätteläskig att köra på. Helt mitt ute i skogen och jättesvart och tyyyst. Får lite hjärtklappring bara jag tänker på det. Skulle vilja se Jenny där ute hoho.

Förutom det har jag typ bara gått i skolan och så. Ikväll ska jag till HG med andra pluggisar och äta tacos och kanske ta en klunk öl eller två.



En liten bildserie om en händelse förrförra sommaren.


"Johan kan du lägga av å fota när jag håller på i köket eller?!?"


"Meh asså tror du jag skämtar eller? Lägg av då för fan!!"


Bilden som säger mer än ord. Det blev inga fler bilder tagna.

Komenterar
Postat av: Curt

Johan kan inte ha det lätt.....

2008-12-03 @ 18:38:32
Postat av: Pappa

Johan har det inte lätt han......

2008-12-03 @ 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0