Kan den här dagen bara vara slut snart?

Bläää är på så himla tråkigt humör idag! Tror att det beror på en mardröm jag hade inatt. Vaknade vid fem och kunde inte somna om ordentlig utan låg och läste lite och så..

Jag drömde att jag hade uppkörning och han jag körde med var helt knäpp och jätteelak. Först så på säkerhetskontrollen så skulle jag kolla nivåerna i batteriet och i bilen som jag kör så sitter batteriet gömt längst bak nånstans som jag inte vet riktigt, men i drömmen så var jag tvungen och skruva upp en lucka å grejer så det tog jättelång tid och sen fick jag köra i fem minuter bara så fick jag inte godkänt! Jag kunde inte ställa in stolen ordentligt heller för jag var så nervös efter batterimekandet haha. Såg typ ingenting. Jättekonstigt var det iaf. :(

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0