Kyligt värre!

Här har det snöat och varit otäckt i alla fall. Trodde faktiskt inte att väderprognosen skulle stämma sådär på dagen, ofta det händer liksom! Men såklart när det gäller sånthär otäckt så blir det väl så då..

Vi har inga vinterdäck på bilen för dom vi fick med när vi köpte bilen passade inte som sagt. Så jag hoppas det blir lite varmare fram emot dagen så vi kan åka och köpa våran färg till hallen. Känns otäckt med halka tycker jag. Johan skulle ringa dom som vi köpte bilen av och höra vad som hänt annars får vi ringa min kusin som sa att han kunde fixa billiga däck till oss. Jag vet inte om han ringt än eller vad han gör. Jag har ju slutat fråga saker och påminna honom eftersom jag tydligen är så jääävla tjatig. :D

Komenterar
Postat av: Anonym

Uh, här har det också snöat en hel del.

2008-10-31 @ 12:27:13
URL: http://fredriques.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det mesta har faktist smultit bort här uppe. Roxi tycker att det är förskräckligt kallt ute ;) Men hon har lite kläder så det går bra ändå!

2008-10-31 @ 16:39:39
URL: http://fredriques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0