Looonelyyyy I'm so looonelyyyy

Johan har åkt hemifrån utan mig. :( Dummadumma. Han ska åka bort och byta däck för det ska tydligen bli snöstorm i helgen. Otrevligt. Särskilt eftersom pappa skulle komma ner, det gör han ju inte om det stormar.

AJAA så kan det väl va. Idag har jag körklektion klockan treeee sen ska jag till Kristin och låna en bok sen ska jag hem och skriva min idéskiss till skolan. Den ska vara klar på söndag men jag ska vara klar innan det har jag tänkt. Helt revolutionerande tanke ju! Klar. Innan. Coolt.


Jag har börjat läsa om en spindelkyckling. Hon är helt tossig faktiskt :D




Såhär såg det ut en gång när jag skulle cykla till jobbet. Det var ett träd ivägen. På vägen. En gång.

Komenterar
Postat av: Missjeni

Åh tack så mycket :) Va kul att du gillar den :)

2008-10-29 @ 18:55:25
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0