OJ! Vad fort veckan har gått!

Tänkte precis typ "hmm när skrev jag sist i min blogg egentligen?" Mjaaa en vecka sen nästan! haha Hoppsansa. Det har varit så himla mycket i veckan bara å inte liksom kul grejer som man kan skriva om. Jag har gått i skoooolan, inte överdrivet duktig faktiskt. Hade föreläsning om biblioteksgrejer, hur man letar vetenskapliga artiklar och hur källförteckningar ska se ut. (Jag somnade i typ två microsekunder kanske) Men det är hemligt. :)

IDAG däremot har jag haft körlektion. Ooooh va det gick! Smidig bil detdära alltså. Känns lite trist ändå att det inte är en sån bil man får köra när kortet är mitt. Men våran lilla babybluebug är söt också. Och går det inte särskilt fort snabbt så är det säkrare. Säkert. haha.

Johan sitter och spelar dataspel nu(förvånad eller, syrran? :P) Han har höstlov nästa vecka, vilken lyx alltså! Sånt borde alla få ha. Samma med sommarlov hehe. Jullov å vårlov å kanske en extravecka när man fyller år. Mer ledighet vore trevligt iaf tycker jag. Men inte mindre penningar :)

Vi har tittat på flygbiljetter till Grenoble och dom är inte dyra alls dom direktflygen med Ryanair som vi ska ta så det blir att beställa imorgon då pengarna trillat in. Vi pratade lite om att åka bil ner förut men jag tycker det verkar vara ett jobbigt projekt på vintern. Mörkt å halt å kaaallt. Nu är det bara att luta sig tillbaka och låta någon annan styra. Det låter bättre i kylan tycker jag. Vi kan bila typ på våren eller sommaren eller så istället känner jag. Å tro mig deeet ska vi! :D Så länge bilen håller!

Komenterar
Postat av: jenny

haha inte ett dugg förvånad=)

2008-10-24 @ 12:52:01
URL: http://jennylundahl.blogg.se/
Postat av: Hanna

meow! har ni bestallt flyget? ska bli nice att ha er har. det finns en gitarr har till johan ocksa hehe....skulle erik med? kram

2008-10-28 @ 13:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0