Onsdag är skons dag

Idag har jag varit å tränat. Wii! Var i gymmet samtidigt som det var vattengympa så jag tjyvtittade lite, det såg faktiskt himla kul ut! Fast lite gamla människor ändå så jag vet inte riktigt om jag vågar hoppa i nästa gång hehe.

Johan var inne på Ikano och träffade Robin och Johanna som var i stan idag medan jag satt hemma och arbetade på hemtentan. Har fått ihop 3,5 sidor nu i alla fall. Sen så kom Johan hem hit med kusin-Robin utan att det var städat alls hemma! Det var jättehemskt, men ibland så är det bara helt omöjligt att hinna med allt! Skola/städa? Mat/städa? Typ.. Jag kan ju inte svälta ihjäl och bli utsparkad från skolan för att det ska vara helt dammfritt hemma!

Robin sa iallafall att det var lugnt sen åkte han och Johan och körde lite bil och fixade lite grejer. Så åt vi pizza. Fast jag åt en äcklig greksallad. Den lär ju inte ens vart nyttigare än en pizza. Orka försöka ens.

Imorgon kommer Kristin hit! Jag hoppas att det är fint väder då också så vi kan ta våran promenad längs kanalen som vi planerat. :)

Nattinatt

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0