Morgonen efter kvällen före.

Goood morgon! Nu sitter jag här i fåtöljen och vi tittar på Superbad. Jenny ligger väldigt stilla i soffan och Johan sitter väldigt stilla på sin plats. Pratar om att det skulle vara gott med ostbågar på pizza.. Hmm. Anas lite bakfyllehunger? haha

Jag är bara trött. Åkte väl från stan runt 2 eller nåt. Det var haaaalt! Snöade ju massor igår så vi fick gräva ur bilen när vi skulle in till stan. Så hade dom hunnit ploga men det var ingen sand eller vad det nu brukar vara så bakdelen åkte lite vart den ville. Johan och Jenny märkte nog inte så mycket av det haha. Tyckte mest att jag var nojjig tror jag.

Men det var roligt igår ändå. Har aldrig varit ute sådär och varit nykter. Det var roligt och ibland lite pinsamt när man ser hur andra beter sig :P

Komenterar
Postat av: jenny

Tack så himlans mycket för helgen!!

2009-02-22 @ 19:33:35
URL: http://jennylundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0