Uppdatering för sakens skull..

Vaaad håller jag på med? Jaa. det ska jag berätta. I lördags så var vi på Carro och Stins examenskalas. Det var jättekul!! På söndagen så sov vi såklart. Åt pizza och glass.
Måndag gick jag vanliga promenaden för jag försov mig så jag missade gymmet. Dom har morgon och kvällsöppet och stängt på dagen.. Jag träffade Johan i berg då för han hade varit i tornby för att byta ett tv-spel. Så gick vi tillbaka tillsammans. Det var typ det. Jag sover så himla dåligt nu för tiden. Vaknar för minsta lilla ljud- eller ljusförändring, så är jag helt slut när jag ska gå upp! Jag måste nog på allvar köpa ögonmask och öronproppar för effektiviteten på dagarna har minskat massor!!
Idag, tisdag iaf, så var Johans pappa här och hjälpte oss laga bilen. Ett hjullager på ena bakdäcker var helt pulvriserat och låg delar i hela överallt. Konstigt att det kändes ostadigt? :p JAG har faktiskt klagat på det i flera veckor innan det gick sönder. Så det så!

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0