Grattis till mig!


Hipp hipp hurra för mig idag. Tack alla som kom ihåg mig! :) Vore liksom inte samma grej att fylla år annars.

En sån där Mario-tårta hade vart nåt för mig känner jag.. Instruktioner till den som känner sig inspirerad HÄR.


Min mobil som har varit lite speciell ett tag nu gav HELT upp idag. Så jag har faktiskt fått(köpt med våra semesterpengar) en ny mobil. En helt vanlig liten en utan speciella funktioner. Det går bra för mig. Är glad om det går att ringa och ta emot samtal nu efter min dumdumma mobil som bara bråkar. Men nu har den bråkat för sista gången. :)

Nu ska vi äta snart. Johan gör en potatisgratäng så ska vi äta vegetariska schnitzlar med ostfyllning och sallad till. Mmm! Vin också såklart. Är ju till och med en röd dag imorgon. Tack mamma som valde den här dagen som alltid är kring kristi flygare :) Ingen borde behöva jobba på sin födelsedag.

Komenterar
Postat av: Johanna

GRATTIS GUMMAN!!!!! FRÅN OSS!!

2009-05-20 @ 18:52:52
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/
Postat av: Curt

Vadå mamma som valde????? Jag då?????

2009-05-22 @ 16:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0