Naturen och bilen

Idag har vi försökt göra iordning lite i våran dumma trädgård. Var på biltema och köpte såna spadar och små krattar eller så som man kan få bort ogräset med rötterna. Det är typ 50% maskrosor, 40% oidenfierade ogräs, 5% gräs och 5% sandig jord. Två jobbiga träd också. Ett massakrerat äppelträd och ett körsbärsträd som kastar kärnor som blir bebisträd överallt.



Johan bröt sönder en liten spade i arbetet.


Sen blev det toast-middag.


Imorgon är det första dagen på jobbet och vi har inte bestämt hur jag ska ta mig dit än. Eller alltså jag tänkte ju att jag skulle köra men jag hittar inte för vi tänkte åka dit idag så att jag kunde lära mig men det blev inte av för någonstans bildades en liten plan att vi skulle åka tillsammans. Men jag och Johan börjar samtidigt men på olika ställen. Nu har jag faktiskt ingen aning om hur vi gör. Jäkla jobb att ligga på ställen som jag inte vet var dom är!

Komenterar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0