Idag är det onsdag

Cheeses my Jesus vad fort den här veckan har gått. Kan bero på att jag har varit paralyserad av nervositet en större del av den.

Gjorde min intervju i tisdags(därav nervositeten, både före, under och efter) och idag har jag transkriberat. Min respondent pratade väldigt fort och jag har fått massor av bra material till min analys.

Tyvärr drabbas jag ju av något slags afasi-liknande tillstånd när jag är nervös och säger fel saker, eller rätt saker på fel sätt. Så kan det gå men ingen skada skedd. Tror jag.

Börjar tvivla på att jag ska jobba i närheten av människor alls i framtiden. Kanske skaffa något slags arkiv-jobb, det är jag ju bra på och har erfarenhet av. Då får jag säkert lyssna på radio i fred också. Om det inte är ett arkiv någon slags betongkällare haha.

Nej, jag växer väl upp någon gång också och blir civiliserad. Om det nu är relaterat till varandra.

Komenterar
Postat av: Johanna

haha sköning!

2009-10-30 @ 12:29:02
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0